Alexls

Alla inlägg under april 2010

Av Alexander - 20 april 2010 16:34

Hej allihopa, nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men som sakt så mådde jag inte så vidare tidigare, men nu har det börjat vänt, för jag känner mig gladare och gladare för varje dag som går, mitt humör börjar bli bättre, fast det kan vara för jag har lämnat mig en sak bakom mig som nog gör det mesta!,  Och det är bra för det är bättre och vara glader ju! YeaYeaYea ;)  aja nu ska jag dra mig till soffan med lite film=D pusssss!

Av Alexander - 12 april 2010 22:08

Hejhopp =D   idag har det varit en ganska så bra dag!,  eller jah pallade inte med så mkt av skolan idag så jag sjukanmälde mig ist så då gick jag, Henke och Ida på stekhuset ist eller jag följde med när dom skulle sola,  efter dom hade Stekt så satt vi där och snacka ett tag, sen så drog vi på sylos och käka Mumms !1,  sen drog vi till skolan en sväng och chilla,.. Ja de va typ dagen, den va kanon kul iaf, tack för en kanon dag Henke och Ida ni är suuuuuper!   Visst jah det har varit KANON VÄDER IDAG MUUUUMS PÅ DET!! =D aja nu ska jag sitter här en stund till sen bil det hopp i säng för min del,  PUSS OCH GODNATT!



BTW: I miss you!

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Presentation

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards