Alexls

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

halloj....

Av Alexander - 15 september 2010 10:03

hej på er, det är onsdag idag, och det betyder en superdryg dag i skolan...

shit måste snart börja bli lite mer aktiv här igen..

just nu känner jag mig sjukt less på det mesta, men speciellt på en sak som jag inte tänker ta upp här, mer än att jag just nu känner att jag snart inte orkar vänta man kanske ska gå vidare?, fast innerst inne känns de som att jag skulle vänta hela mitt liv på dig för du är en sjukt underbar människa!, fast det kommer inte att gå helt enkelt...

varje minut varje sekund tänker jag på DIG,  för jag tycker om dig så mkt!, MEN... ja vad ska man göra!!...  finns inget att göra!... kanske var ett hopplöst fall det vet jag inte, men jag hoppas inte det!.. aja.. sitter på engelska lektion just nu och ska hålla på med nått jävla land pryl sjukt tråkigt...  aja nu orkar jag inte sktiva nått mera puss hej!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 oktober 2010 23:53

Hej allihopa :)     Har sett ganska så mycket film på sista tiden så jag tänkte ge lite förslag på filmer nu :)   jag börjar med *Forever.Strong* sjukt bra film jag rekomenderar den starkt 10/10 stjärnor   sen har jag *Gamer* är också e...

Av Alexander - 14 oktober 2010 18:03

hej, allihopa.   Nu är jag här och skriver igen..   idag har jag inte gjort så mkt för jag har bara varit hemma, för jag har gått och blivit förkyld skoj... NOT! Förutom de så känns allt som ett rent helvete... känslor är förbannat jobbiga ...

Av Alexander - 21 september 2010 12:34

hej allihopa, idag måste vara den sämsta dagen hitills.. är trött och less som tusan, skolan är dryg.. fast det finns en person som inte är det och det är DU och du vet vem du är, personen som är den bästa som finns! <3..  men ikväll bli det serie...

Av Alexander - 9 september 2010 19:57

hej allihopa, nu är jag här och skriver igen, de har gått några veckor nu i skolan det känns att det är sista året, allt är sjukt tungt men som tur att det är sista året!, men ja det posetiva är att jag ser en sjukt underbar person varje dag och det ...

Av Alexander - 26 augusti 2010 23:24

hej allihopa, tag sedan jag skrev nu igen.. men iaf har börja skolan nu och snart gått en vecka och det är sjukt jobbigt, för att jag är så himla sjukt skolless, ja det är knäppt vi har ju som sakt bara gått en vecka!.. Men vi har iaf testa ut studen...

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Presentation

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards