Alexls

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Alexander - 4 februari 2010 20:26

Sex & kärlekstest för mogna.
Är du kär just nu? det tro jag inte.!
Har du kysst någon idag? nop
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? nop
Har du ett förhållande?
nop
Om nej, varför inte? för att jag inte fastnat för någon.
När förlorade du oskulden?
15
När går gränsen vid otrohet? puss
Har du varit otrogen och om ja, varför? nejnej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? har aldrig sakt *jag älskar dig* till någon!
Är du romantisk? ja när jag vill det =)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nja det tro jag inte!
Är du svårflörtad? beror på.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? nix
Vad hette din första pojkvän/flickvän? dono
Hur länge höll det?
dono
Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
nepp
Har du lekt med någons känslor? inte vad jag vet.!
Har du haft sex med över 20 personer? ikke de
Hur länge höll ditt längsta förhållande? typ 2månader.
Hur länge höll ditt kortaste? vättefan
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt?haha nej!
Är du en bra pojk/flickvän: ja det hoppas jag!.
Hur många har du haft sex med i år?  inga iår
vem sov du brevid senast (av det motsatta könet)?
  kommer inte ihåg :s
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? dono
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?  vättefan
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej :o
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nix...
vad gillar du för stil på tjejen/killen? den bra stilen =D

Av Alexander - 4 februari 2010 16:35

Jadu, vad ska jag säga idag har det inte varit en bra dag asså, jag känner mig helt förvirrad, över en massa.. blääää hatar att vara det för jag vet inte vad jag ska ta mig till när det bli så nej usch... vill bara lägga mig och sova tills allt försvinner !...  Försvinnförsvinn

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Presentation

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards