Alexls

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Alexander - 16 mars 2010 19:00

Hejhej, allihopa, idag så har jag inte gjort så mkt, va i skolan och hade CAD, sen så fick man veta att skolan skulle stängas för dagen föt att de va en vatten läcka så man kunde inte använda toaletterna, å så, ganska så gött så man åkte hem och la sig och kolla på film hela dagen ist.. Det var mycket härligare än att vara i skolan!, och nu under knvällen så kommer jag inte göra så himla mkt, lär bli att ta det lugnt. btw jag hatar förkylning!!!..  aja nu tror jag ska se någon film ha det bra så länge allihopa....  ps: jag är inte sur eller något låt mig vara ist!

Av Alexander - 16 mars 2010 08:44

Hej allihopa, Jag kom på att jag skriver inte så ofta här, längre men det ska det nog bli ändring på hoppas jag. Men jag har inte haft något speciellt och skriva om eller jo det har jag men det tänker jag inte skriva om här. Men just nu är jag inne i en period att jag är väldigt less över lite saker, men jag hoppas nog det ska gå över, nu fram över. Det är nog inte så bra för mig och plugget för jag har börjat komme mycket efter i skolan, men jag ska nog ta igen mig, plus så har jag börjat bli förkyld.   =(,  aja skriver mer ikväll! =)

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Presentation

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards