Alexls

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Alexander - 28 mars 2010 12:16

Hej allihopa, Det är söndag och jag sitter hos syster, vaknade för en stund sedan och nu sitter jag här och tar det lugnt,  idag lär det inte bli så mycket gjort...  btw jag skriver inte så ofta här  nu för tiden men jag ska försöka ändra på det men jag har bara inte haft något och skriva..  btw det är snart lov *gud vad skönt* det behöver jag nu shit känner att skolan bli bara tyngre och tyngre att gå till, och min frånvaro ökar och ökar som jag verkligen inte tycker om!, så jag skulle verkligen behöva vila ut nu, och sen så en till positiv sak med lov jag slipper att se dig och det kommer också göra att allt bli lite lättare för jag känner mig så värdelös varje gång jag ser dig, !  och det är bara du som har gjort så jag känner så och jag avskyr dig för det!,  RENT UT SAKT  HATAR JAG DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!.  aja nu  vakna syster så nu ska jag sluta skriva ha det så bra allihopa!  pussspusssssssss!! =)

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Presentation

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards